klachtenreglement

Je hebt een klacht. Wat nu?

Ik doe er alles aan om je op een goede en respectvolle manier hulp te bieden. Toch kan het zijn dat je ergens niet tevreden over bent. Het is belangrijk om deze onvrede eerst met mij te bespreken. Misschien is er sprake van een misverstand en komen we er samen uit als je kenbaar maakt waarover je ontevreden bent of wat je anders wil hebben. Wil of kun je de klacht niet met mij persoonlijk bespreken of komen we er samen niet uit? Dan kan je contact opnemen met de desbetreffende beroepsvereniging:

Reflexzonetherapie

Ik val als VNRT-therapeut onde Wkkgz-klachtrecht en tuchtrecht bij de Stichting Complementaire en Alternatieve Gezondheidszorg (SCAG). Voor meer informatie over de klachtenregeling zie:

https://www.vnrt.nl/over-vnrt/klachtenregeling/

Counselling

Ik val als CAT-therapeut onder Wkkgz-klachtrecht en tuchtrecht bij de Geschilleninstantie Alternatieve Therapeuten (GAT). GAT is een rijks erkende en volledige onafhankelijke Wkkgz geschillencommissie. Voor meer informatie over mijn klachtenregeling zie:

https://gatgeschillen.nl/

 

De beroepsverenigingen ondersteunen je bij het formuleren van je klacht of onvrede en bij het onderzoeken van oplossingen. Er wordt samen met je gekeken naar de mogelijkheden om gehoor te vinden voor je klacht.